miercuri, 10 iunie 2015

Yellow mellow

                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                          TRENCH COAT here , BAG here , SANDALS old  , SUNNIES here

EN:
  Hope you are enjoying a great week so far, I finally dispatched all the suitcases, as we have moved from our old house to another one. I didn't imagine it will be so difficult, but I gathered so many things in the past years.
  For today I opted to wear a beautiful trench coat as a dress, my mini yellow bag and matching sandals.
Kisses :*

RO:
  Va doresc o saptamana suprba in continuare, eu am reusit intr-un final sa despachetez aproape tot, pentru ca de o saptamana ne-am mutat de la vechiul apartament la casa. Nici nu imi puteam imagina cate lucruri se aduna de-a lungul anilor si cat de dificila e partea cu mutarea. Ne acomodam incet si chiar ne place.
  Pentru tinuta de azi am ales un trench galben pe care l-am purtat ca rochie, alaturi de mini gentuta galbena si sandale in nuante asemanatoare.
Pupici:*



5 comentarii: