luni, 15 iunie 2015

Blue my love

                                                                   CLICK AICI PENTRU  VEDEA CE PORT:
             TOP here , JEANS here , SANDALS soon here , HAT here , BAG here , BRACELET here / similar

EN:
  Hello beauties, how are you? I am obsessed with light tops such as this lovely one I am wearing today. It makes you feel incredible even on this hot weather. I put on the newest pair of ripped jeans and my very new Lavine flat sandals.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, ce mai faceti? Se pare ca incet incet imi maresc colectia de bluze de in, cum e si cea pe care o port azi. E un material tare usor si placut chiar si pentru zilele foarte calduroase. Am imbracat o pereche de jeansi rupti si cele mai noi sandale din colectia mea Lavine si a iesit o tinuta chic si tare comoda.
Pupici :*


3 comentarii:

  1. I love your style, the sandals and the bag are so adorable :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Me encanta!
    http://goldencapelli.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere