luni, 8 iunie 2015

The white vest

                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             VEST here , TOP here , SHORTS here , BAG here , SANDALS old , SUNNIES here

EN:
  How was your weekend my loves? I had one full of parties and unfortunately I will start the week in a tired mood.
  I am having a crush on vests lately, I purchased three already, on brown, black and white. It is very easy to create a casual look or an elegant one using the same piece of wardrobe. Today I will show you a casual one I wore on Saturday. I opted for a boyfriend pair of short jeans, a lovely white top and a white vest. To give a glimpse of color to the ensemble I added a mini bag in yellow and blue and similar shades sandals.
Kisses :*

RO:
  A trecut si acest weekend care a fost unul plin de evenimente, iar acum ma asteapta o saptamana lunga si nu prea am sanse sa recuperez noptile nedormite.
  Sa va spun despre noua mea pasiune vestimentara, vesta sacou. Am deja 3 in garderoba, pe maro, negru si alb. E o piesa care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba voastra, fiind foarte versatila in a crea tinute elegante sau lejere. Eu , azi, va prezint un look casual in care am folosit vesta alba impreuna cu un top cu detalii, pantaloni scurti boyfriend si am apelat la mini gentuta de culoare galben cu albastru pentru a completa cromatica tinutei.
Pupici :*


Un comentariu: