vineri, 12 iunie 2015

Casual weekend


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                              WAISTCOAT here  , SHIRT here , JEANS here , BAG here , SNEAKERS here

EN:
  Hello my friends and happy weekend. We are planning a trip to my parents house , my mom's birthday party is today and we are having a party over the weekend.
  For my outfit I picked something very comfy today, a black waistcoat, a gingham printed shirt, ripped jeans and a pair of comfy sneakers.
Kisses :*

RO:
  Un weekend superb va doresc, noi planuim o vizita la parintii mei pentru ca mama isi serbeaza ziua de nastere, asa ca vom avea o mini petrecere cu familia si catia prieteni apropiati.
  Pentru azi am ales o tinuta lejera, am imbracat o camasa in carouri, o vesta neagra, jeans rupti si o pereche de tenesi forte comozi.
Pupici :*


2 comentarii: