joi, 4 iunie 2015

A casual day


                                                                   CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                       TOP here , JEANS here , HEELS similar , BAG here , SUNNIES here

EN:
  Hello loves, how are you? Summer is here and I don't feel ready to hit the swimming pols, so starting from yesterday I am on a light diet and more gym classes. I promised I won't eat cookies for at least two weeks, although I am craving. I try to eat more healthy as we have a lot of fruits and vegetables fresh from the garden.
  My outfit for today consists in a traditional Romanian blouse, a ripped pair of jeans and animal print stilettos.
Kisses :*

RO:
  Ce mai faceti dragii mei, vara este deja aici si nu ma simt inca pregatita pentru a iesi la piscina, asa ca de ieri mi-am ropus o dieta usora care sa ma ajute sa ma pierd vreo 2 kilograme. Mi-am promis ca nu mai mananc prajituri pentru cateva saptamani si am sa incerc sa le inlocuiesc cu fructe si legume proaspete, sa profit de aceasta perioada frumoasa din an.
  Pentu azi am ales o tinuta lejera compusa din traditionala ie romaneasca, dar venita de pe un magazin online din strainatate, o pereche de jeans rupti si pantofi animal print.
Pupici :*


3 comentarii: