joi, 25 iunie 2015

Yellow flowers on my dress


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                              DRESS here , SANDALS similar , BAG here , SUNNIES here

EN:
  Hello my dear ones, hope you are all doing well. I am shocked about this cold weather and still wait for hot summer days, but until then let me show you a gorgeous yellow dress that I adore. I wore it with a nude and white combo, such as nude heels and a white pair of sunnies. It looks great by itself as a dress, or it can be worn with jeans or pants as a top and still look amazing. I am sure I will see it a lot :).
Kisses :*

RO:
  Buna tuturor, nu stiu voi cum va simtiti cu temperturi atat de scazute pentru aceasta perioada din an, dar eu mai am putin si o iau razna. Nu mai stiu nici ce sa port, cu atatea rochite frumoase in preajma mea, precum aceasta din postarea de azi. Imi place la nebunie croiul si imprimeul ei si se poate purta atat ca rochie cat si ca top la o pereche de jeans sau pantaloni. Eu am imbracat-o ca si rochita cu o pereche de sandale bej si ochelari de soare albi, dar voi reveni cat de curand cu o alta tinuta cu ea.
Pupici :*


6 comentarii:

  1. Lavi, esti o sexi si o frumoasa!!

    Te pup!!!

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. I love your style, you look amazing in that yellow dress! I totally love it :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  3. so awesome!~; >>

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine iti vine! Foarte draguta! Btw.. Ce camera folosesti?

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere