luni, 1 iunie 2015

White embroidered lace dress


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                           DRESS here , SANDALS Lavine , BAG here

EN:
  Hello beauties, hope you enjoyed this long weekend, I made sure to charge my batteries for an upcoming busy week.
  When it comes to summer, I love to wear white dresses, like this one, made of a fine lace and a very light pattern. I paired it with my new Lavine candy sandals and a pink bag.
Kisses :*

RO:
  Ce mai faceti, am avut parte de un sfarsit de saptamana relaxant si m-am asigurat ca-mi incarc bateriile pentru toata saptamana, care se anunta lunga.
  Cand vine vara cu temperaturile ridicate. imi place sa aleg cate o rochita alba din materiale usoare si vaporoase. Asa am procedat cand am zarit aceasta minunatie pe un magazin online, sa nu va mai zic de toate aplicatiile florale care o fac si mai frumoasa decat se vede in poze. Am incaltat repede noile sandale colorate Lavine si am adaugat o gentuta roz pentru o seara in oras cu fetele .
Pupici :*


5 comentarii: