duminică, 12 februarie 2017

Rochia de catifea


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                         DRESS HERE / CARDIGAN HERE / BOOTS HERE / BAG HERE

EN:
  Hello beauties, how is your weekend? I got up late in the morning, after 9 o'clock and the moment I left the bed I needed a large cup of coffee.
  Oh, I have waited for this lovely and sunny weather for a long time already, I look forward to spring and to all the beauty nature can give us.
  It's time for getting rid of all the thick clothes, this is what I did when I dressed up with this beautiful blue velvet dress, that I wore with a light black cardigan and a pair of over the knee boots.

Love,
Lavinia

RO:
  O Duminica minunata sa aveti! Azi, m-am trezit tarziu, adica undeva dupa ora 9, cu o pofta nebuna de o cafea lunga cu lapte. De cum am deschis ochii, primul lucru a fost sa-mi savurez cafeaua, dupa care m-am ocupat de micul dejun.
  Evelyn imi tot spune inca de ieri ca are pofta de ceva dulce si o portie de paste cu brnaza, asa ca ne-am ocupat impreuna de o minunata tarta cu muulta ciocolata, a iesit absolut delicioasa si imaginati-va ca am scos-o din cuptor de nici 2 ore si a mai ramas mai putin de jumatate :)).
  Pastele sunt inca la fiert, iar de indata ce termin postarea ma ocup si de sosul cu patru feluri de branza, pe care noi il adoram.
  Ieri am iesit la poze, e o vreme insorita si foarte placuta, cu temperaturi cu plus, asa ca am prfitata din plin si am purtat o rochita din catifea, cu un cardigan pufos si o pereche de cizme pest genunchi.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: