duminică, 26 februarie 2017

Pantofi cu talpa joasa si blana


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                COAT HERE / SHIRT HERE / JEANS HERE / SHOES HERE / BAG HERE

EN:
  What a lovely and sunny Sunday we enjoyed. We finally managed to finish our DIY project and I will share it with you soon as our bedroom is ready. I won't tell you more about this so that I don't reveal more about it.
  Yesterday I worked all day long for this, but today I managed to take some photos. When I first saw this fur slippers more then a year ago I was thinking to like them or not, but after all the photos over the internet on every possible outfit I started to like the a lot,so I purchased one pair and I am more then satisfied, they are so soft, comfortable and warm that you can easily wear them even at this time of the year.
  I took a pair of black jeans, a flower printed top, my favorite military coat and I was ready to give this slippers a walk.

Love,
Lavinia

RO:
  O zi superba de duminica, cu soare bland si vreme foarte placuta, cam asa a sunat ziua de zi pentru mine. Cu toate ca ieri am avut o zi plina, pentru ca ne apopiem de finalizarea proiectului la care am inceput in urma cu o luna sa municm , dar ne-am oprit datorita unei dureri de spate. Va voi dezvalui mai multe cand ne terminam de redecorat dormitorul.
  Azi, a fost un timp perfect pentru poze, asa ca am iesit inarmata cu noii mei pantofi cu blana. Sa va spun sincer , in urma cu un an cand am vazut pentru prima data acest model mi s-au parut oribili, dar dupa ce am vazut foarte multe tinute cu ei, am inceput sa-i indragesc, atat de tare ca am facut o pasiune pentru ei si eram foarte nerabdatoare sa ii primesc. Sunt pe cat de pufosi pe atat de comozi si caldurosi si mi se pare ca arata impecabil la orice tinuta, cred ca orintre putinele incaltari de care pot spune asta.
  Eu i-am asortat la o tinuta compusa din o pereche de jeans cu siret, o camasa cu flori si paltonul verde gen militaresc.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu