duminică, 19 februarie 2017

Paltonul crem


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             COAT SIMILAR / SHIRT HERE / JEANS HERE / BOOTS HERE / HAT HERE

EN:
  Hello my dear friends, hope you had an amazing weekend. This week I ended up by cutting 15 cm from my hair length, due to the fact that it is very dry and all the treatments I have tried failed.
  I really hope it will look better , I looked for some medium length haircut and I intended to cut it to my shoulders , but I was afraid to do it because. Anyway I love how it feels and looks wright now.
Yesterday I wore this coat after more then 4 years. I completely forgot about it, but while cleaning up my closet I bumped into it and redescovered it. I wore together with my beige shirt, a pair of high waisted jeans and black booties.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, imi facusem programare la coafor de vreo 10 zile pentru a taia lungime parului. In continuare se rupe destul de mult, asa ca am decis sa-l tai pana la umeri. Dar, la sfaturile stilistului, am decis sa-l scurtam cu vreo 15 cm si sa schimbam tratamentul si sa vedem cum reactioneaza. Eu sincer sper din suflet sa-l salvez macar la aceasta lungime. Nici nu are rost sa va spun cate tratamente am facut pentru par uscat, dar cu toate ca unele pareau sa aibe efect, dupa 3-2 saptamani ajungeam la concluzia ca nu sunt eficiente.
  Ieri ma uitam prin dressing sa-mi fac curatenie si sa mai scot din gecile groase si am dat peste paltonul crem pe care nu-l mai imbracasem de cel putin 4 ani. Asa ca l-am redescoperit si mi se pare super fain, l-am purtat cu o camasa crem, jeans cu talia inalta si o pereche de botine.

Cu drag,
Lavinia





Un comentariu: