marți, 28 februarie 2017

Tinute pentru conferinta


Buna dragilor, ne intalnim din nou, iar pentru azi vreau sa va propun cateva tinute pentru o conferinta. Eu am venit cu 4 alegeri simple, perfecte pentru a nu trece neobservata.

1. Tinuta all black, o alegere care nu vei da gres niciodata si nici nu vei risca sa faci o combinatie cromatica nereusita.


2. Tinuta rosie, este fara doar si poate o alegere indrazneata, iar eu iti propun sa alegi o camasa alba pe care sa o asortei la o pereche de pantaloni de culoare rosie si un top in nuanta asortata.


3. Tinuta all white, la fel ca si varianta pe negru este cu siguranta una din cele mai insirate alegeri pentru o conferinta, eu va propun un costum din doua piese cu detalii.


4. Rochia plisata, este si va ramane o piese de baza, pe care te poti baza in aproape orice circumstanta. Eu am optat pentru o vaianta cu imprimeu si pliuri.


  Bun, acum ca am ales si tinuta, sa trecem la lucruri mai serioase. Ne apropiem cu pasi repezi de Conferina de Business The Woman care intruneste la un loc speakeri din diferite domenii si peste 500 de leaderi cu cariere de invidiat.
  Editia din acest an se va desfasura sub tematica "Educatia, puterea de a schimba lumea", o tematica foarte interesanta care imi deschide orizonturile spre lucruri noi. De cand fetita mea a inceput scoala, e un subiect care imi trezeste tot mai mult interes si cred si sper cu tarie ca abandonul scolar va fi in scadere si ca vom incerca si noi sa ne aliniem standardelor europene in ceea ce priveste educatia copiilor nostri.
  Imi doresc nespus de mult sa iau parte la acest eveniment si sunt convinsa ca voi acumula un bagaj mare de informatii care sa ma ajute sa devin un exemplu pozitiv pentru cei din jurul meu si sa le impartasesc putin din experienta mea.
  Abia astept luna martie si intalnirea cu voi in perioada 14-15 Martie 2017 la Grand Hotel Italia din Cluj Napoca la The Woman.
Daca nu v-ati achizitionat inca biletele eu va invit sa o faceti, bneficiind si de reducerea de 10 % folosind codul THEWOMAN10LE, iar programul conferintei il puteti vedea accesand pagina oficiala aici.






Un comentariu:

  1. Thanks M <3 It's going to be so much fun! You will like to see more fashion from here.

    RăspundețiȘtergere