joi, 9 februarie 2017

Cum sa porti un body


                                                                          BODY AICI

RO:
  Buna dragilor, ce mai faceti? Cred ca ati observat cu totii cat de mult se cauta si cate modele de body-uri sunt prin magazinele online. Mie mi se pare o piesa tare versatila, atat pentru sezonul rece cat si pentru cel cald. Am gasit niste modele absolut superbe, care pe langa ca ne pot completa look ul de zi cu zi sau in perioada aceasta ne tin de cald, se pot purta chiar si la un eveniment, in combinatie cu o fusta sau un pantalon.
Eu mi-am comandat primu model, cel cu imprimeu verde si sunt tare nerabdatoare sa imi ajunga, dar va tin si pe voi la curent de indata ce il primesc.

Cu drag,
Lavinia


                                                                            BODY AICI

                                                                              BODY AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu