marți, 7 februarie 2017

Cum purtam fusta din piele


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                               COAT SIMILAR / TOP HERE / SKIRT HERE / BOOTS HERE / BAG HERE

EN:
  Happy Tuesday my lovely friends, how are you doing?  I hate this time of the year when all that surrounds us looks foggy and grey, I can't wait for sunny and warmer days, a little color to all the nature. The best part in all these rainy days is that the snow finally melted.
  When I took these photos it was raining cats and dogs outside, my luck, because I just had my hair done, but due to the weather conditions in 5 minutes it was all ruined.
  I wore such a beautiful sweater, it looks like I have a top over it but it's one piece only and it's super soft. I paired it with a black patent leather, a pair of booties and a grey coat.

Love,
Lavinia

RO:
  Cat de demoralizanta si apasatoare e atmosfera de afara, totul e gri si cetos, e cu siguranta cea mai urata perioada din an. Dupa atatea zile de ploaie singurul lucru bun e ca s-a topit zapada, dar acum ne confruntam cu ape, noroi si multa mizerie. Sper doar sa treaca cat de repede, sa se incalzeasca putin si soarele sa-si faca din nou aparitia pe cer.
  Cand am fact pozele afara ploua cu galeata, norocul meu pentru ca abia am reusit sa imi aranjez parul, pacat ca dupa doar 5 minute de stat la poze a inceput sa isi strice forma :(. Tare dragut e puloverul ce il port azi, iti creeaza impresia ca ar fi doua piese suprapuse, un top din dantela si un pulover, imi place la nebunie, iar azi l-am purtat cu o fusta din lac, botine negre si un palton gen "capot", care il ador, e aceea piese vestimentara la care apelez mereu si mereu cand nu mai stiu ce sa iau pe mine sau cand sunt pe fuga.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: