vineri, 4 martie 2016

Sunny day


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                            TOP HERE , CULOTTES HERE , HEELS HERE , SCARF HERE , SUNNIES HERE


EN:
  Happy weekend loves, I think I am catching a cold or something because all parts of my body heart and I woke up in the morning with a terrible sore throat.
  Today, on a sunny day, I am wearing a pair of leather culottes, a black turtleneck, high heels and faux fur scarf.

Love,
Lavinia

RO:
  Un weekend minunat va doresc, eu cred ca sunt pe cale de a raci ca ma doare fiecare particica din corp si dimineata m-am treit cu o durere in gat ingrozitoare.
  Azi am ales sa imbrac o pereche de pantaloni pe care ii asteptam cu nerabdare, sunt din piele ecoogica si imi plac la nebunie. I-am asortat la o maleta neagra, pantofi cu toc si guler de blana.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. This is a stunning look! So luxe and chic! I am really obsessed with the leather gauchos!
    xx Annie
    http://www.somethingswellblog.com/

    RăspundețiȘtergere