joi, 10 martie 2016

Olive


                                                               CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
        CARDIGAN HERE , TOP HERE , BAG HERE , JEANS HERE , HEELS SIMILAR (on sale) , SUNNIES HERE

EN:
  Hello my beauties, I didn't know that decorating a house can be so annoying, don't get me wrong because I am not complaining about this and I love doing it but the fact that you don't find the exact things you are looking for and get stuck it is really annoying. This is what happened to us, I didn't find the proper floor tile for the bathroom and now that I finally found it I am on hold for it for a couple of weeks, lovely, wright?
  Today I will tell a few words about my very first Michael Kors bag. To be honest I am not a great fan for this bags, but when I first saw this olive and black bag from Michal Kors Collection I knew I had to have it. So when Shopbop hit the sales last week I added it to my basket. It is really beautiful and well made, from a super soft leather. I matched it with my new olive green cardigan, matching turtleneck and white jeans.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna fetelor, ma confrunt cu tot felul de situatii de cand am inceput sa ne contruim casuta si sa va spun sincer abia assteptam sa ajungem la partea de decor, dar nu mi-am inchipuit vreodata ca poate fi atat de greu si enervant sa faci partea aceasta. Caut un anumit tip de gresie care culmea nu se gaseste peste tot, e un mozaic alb-negru, care intr-un final l-am gasit pe baza de comanda si acum m-am cam blocat pentru urmatoarele saptamani, cand ar urma sa soseasca minunea de gresie. Ei bine, e ok, ca la un moment am intrat in panica gandidu-ma ca nu o mai gasesc pe nicaieri.
  Azi am ales o tinuta alb cu verde olive, totul plecand de la prima mea geanta semnata Michael Kors.   Nu ma declar un fan al acestui brand tocmai pentru popularitatea de care se bucura si gama variata, dar cand am vazut acest model care face parte din gama Collection semnata Michael Kors a fost dragoste la prima vedere. Aici e vorba de alte materiale si finisaje, precum si un design mai interesant. Saptamana trecuta va spuneam de reducerile de la Shopbop, ei bine, eu am fost harnica si mi-am achizitionat aceasta minunatie pe care o port neincetat. Azi o asortez la un cardigan si o maleta, ambele verge masliniu si jeans albi.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii:

  1. Perfect look. Olive green suits you nicely. Great blog you have, stay inspired!


    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    RăspundețiȘtergere