miercuri, 24 februarie 2016

What can we buy for less then 20 $



                                                   CLICK AICI PENTRU A AJUNGE LA PRODUSUL DORIT:
                                                            1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10

EN:
  Hello beauties, how is your week going so far? I am caught with all kind of stuff, I keep deciding and then change my mind again about our house decoration. 
  What do you think about buying clothes for less, well if I ask you what can we buy for less then 20 $, you can find out by clicking on the number from the item you love most. I set my eyes on some of the products captured in this photo and look forward to receive them. 

Love,
Lavinia


RO:
  Dragele mele, nu stiu cum fac, dar niciodata nu imi ajunge timpul sa-mi inchei toata munca. Acum imi prind urechile cu amenajarile interioare de la noua casuta, merge foarte greu, mult mai greu decat ma gandeam cand am cumparat-o.
  Ce ziceti daca va spun ca aceste minunatii de mai sus nu depaseste niciuna pragul de 20 $. Eu mi-am pus ochii pe cateva produse si ma gandesc sa le comand.

Cu drag,
Lavinia

3 comentarii: