miercuri, 3 februarie 2016

Spread the love

Spread the love
                                                  CLICK AICI PENTRU A AJUNGE LA PRODUSUL DORIT:
                                                 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

EN:
  Oh boy, Valentine's day is coming, did you think of any gift to surprise your beloved, or why not of a mini holiday. Well to be honest, I did a little shopping for my love and for myself of course :).
I also thought of a little shopping sessions for yourself as well and made up this list to share it with you. I always love to receive presents even if they are little I appreciate the idea of spread some love and joy.

Love,
Lavinia

RO:
  Cat de frumoasa e luna februrie, mie imi place sa-i spun si luna iubirii, nu ca nu am putea serba iubirea in fecare zi, dar e o luna in care se pune mai mult accent pe ea. Ei bine, eu m-am gandit sa va surprind cu o selectie cat se poate de rosie si plina de dragoste. Am facut o selectie si pentru el, in cazul in care vreti sa va surprindeti persoana iubita.
Imi place la nebunie sa primesc cadouri sau de ce nu sa ma cadorisesc singura, va las sa va hotarati care propunere mai tentanta din selectia mea.

Cu drag,
Lavinia

  SHOP MEN HERE


4 comentarii:

  1. I love all the red and pink! This post makes me excited for Valentine's Day <3

    Good karma,
    Tatum || AbstractAphrodite

    RăspundețiȘtergere
  2. Loving the Rebecca Minkoff red handbag!

    www.lesleyandeve.com

    RăspundețiȘtergere
  3. That's such a cute inspiration! Pink and red colors belong to my favorite haha :))
    Simimaus

    RăspundețiȘtergere