duminică, 29 martie 2015

Spring time air


                                                             
                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:  
                             JACKET here , SHIRT here , JEANS here , BAG similar , HAT here , SHOES here

EN:
  Hello my friends, how was your weekend, I had to take a lot of photos as last week I was very busy working on my project. I am waiting for spring, but this weather is crazy enough and doesn't want to get warmer. Still cold and low temperatures for this time of the year. But I am stubborn enough to get rid of all the thick clothes and embrace the light ones.
  For today I want to show you my new white ripped jeans that I bought from Kurtmann and I wore with a printed shirt from Exclusives and a new pair of wedge shoes.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, cum v-ati petrecut weekend-ul? Eu va spun ca am facut multe fotografii, deoarece saptamana trecuta mi-am petrecut-o lucrand la proiectul meu. Sunt nerabdatoare sa vina primavara cu acele temperaturi adecvate acestei perioade din an si ma incapatanez sa renunt a mai purta haine groase.
  Tinuta de azi e compusa din cea mai noua pereche de jeansi albi pe care i-am comandat de pe Kurtmann, o camasa cu imprimeu de pe Exclusives si o pereche de platforme.
Pupici :*



Un comentariu:

  1. Foarte draguta tinuta! Camasa este atat de frumoasa, imi place tare mult! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere