vineri, 27 martie 2015

A little bit of yellow


                                                     
                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
         CARDIGAN here , SHIRT here , JEANS here , BAG here , HEELS Lavine , SUNNIES here , WATCH here

EN:
  Hello my loves, I've missed you, I haven't posted anything for a whole week due to my very busy agenda, I am still working on my project, hope to tell you more about it next week.
  Yesterday afternoon we went for a family walk, as the water is so warm and perfect, so, I decided to wear something comfy like a pair of jeans, a white shirt , a mustard cardigan and similar heels, of course after the photos I replaced my heels with a pair of converse, so I could keep up with Evelyn :).
Kisses :*

RO:
  Buna dragele mele, stiu ca am lipsit aproape o saptamana de pe blog, asta datorita agendei mele foarte incarcate. Inca lucrez de zori la proiectul meu si sper ca pe saptamana viitoare sa va spun si voua despre el.
  Tinuta mea de azi e compusa dintr-o pereche de jeans, o camasa alba, un cardigan mustariu si o pereche de tocuri similare tinutei. Dupa ce-am facut pozele, pentru a tine pasul cu Evelyn, am inlocuit pantofii cu toc cu o pereche de converse.
Pupici :*


2 comentarii:

  1. so pretty ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult tinuta. Sunt sigura ca ai aratat superb si cu perechea de Converse!

    Julia | juliahasch.com

    RăspundețiȘtergere