marți, 31 martie 2015

Dots

                                     
                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                   TOP here , SKIRT here , BAG here , SHOES Lavine

EN:
  Hello my dear friends, I can't stand this weather anymore, all this rain and cold, I need some sun in my life and decent temperatures, it's spring.
  Today I will show you an outfit that I put together on facebook and instagram two days ago, it's about a purple skirt that looks amazing, wore along with a dot printed top, pink flats and bag. I opted for these colors as they work together so good.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, nu mai pot sa vad atata ploaie si frig in jurul meu, am nevoie de razele soarelui si de putina caldura, doar e primavara.
  Azi va arat o tinuta pe care am postat-o zilele trecute pe facebook si instagram. E vorba de o fusta midi de culoare mov, care are o tinuta atat de frumoasa si cu siguranta o veti mai vedea si in alte tinute. Am asortat-o la o pereche de balerini roz si o geanta in aceeasi nuanta. Am ales aceasta combinatie de culori pentru ca imi place mult cum arata impreuna.
Pupici :*



4 comentarii: