duminică, 31 iulie 2016

Concediul in Bulgaria


                                                                    SWIMWEAR HERE

EN:
  Hello my friends, hope you charged your batteries for the new week. As you may have noticed, we are on holiday at the Black Sea on the Bulgarian coast. We have been in Bulgaria for 6 times already, but now we decided to change the location and I am so glad we did this.I searched on booking some hotels and after 10 minutes I booked one,I received an email from the hotel that told me they were fully booked for that time and they can't have us. I  was super mad and called at www.booking.com to ask what is wrong with my booking. They knew about the problem but did not intend to aware me of the fact that the hotel was fully booked. I canceled it immediately and postponed my holiday with 3 more days to get at this hotel. I booked my room on the hotel's site and everything was perfect. i will tell you more about our stay in my future post.

Love,
Lavinia

EN:
  Sper ca v-ai incarcat "bateriile" penru nua saptamana, dupa cum bine stiti , noi suntem in concediu la Marea Neagra, pe litoralul din Bulgaria. Am mai fost in Bulgaria, de 6 ori deja, dar de data aceasta am vrut sa schimbat locatia si am ales un resort cu circuit inchis. Am facut rezervarea prin intermediul site-ului www.booking.com, cu care am mers de foarte multi ani in concediu, iar la 10 minute dupa confirmarea sejurului, am primit un mail de la receptia hoelului, ca nu se poate primi rezervarea pe motiv ca in perioada aleasa de mine este deja ocupat si ca le-au trimis numeroase cereri celor de la Booking sa opreasa rezervarile la ei. In momentul urmator am pus mana pe telefon, si i-am sunat pe cei de la Booking sa le spun sa imi anuleze imediat rezervarea, cu toatee insistentele lor de a-mi gasi alte hoteluri in acea perioada. Am amanat plecarea cu 3 zile si am ajuns aici cu reervare facuta direct la hotel. Va spun mai multe despre hotel si revin cu poze in postarea urmatoare.

Cu drag,
Lavinia


5 comentarii:

  1. Topola e un hotel minunat! Felicitari pt alegere😀

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfect bikini..

    stay inspired!

    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    RăspundețiȘtergere
  3. Pozele sunt superbe!imi poti spune cum se numeste hotelul unde ati fost cazati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am cazat la Topola Golf&Spa Resort, am sa scriu si un review pe blog cu privire la conditiile de cazare, masa si locuri de vizitat in zona

      Ștergere
  4. Imi plac pozele! Arați foarte bine
    Am fost in Bulgaria de 2 ori dar de Paste si nu am făcut plaja niciodată la ei.

    RăspundețiȘtergere