joi, 17 septembrie 2015

Why we love flared jeans


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                              JEANS here / here , TOP similar , BAG here , SUNNIES here , HEELS here

EN:
  Morning dolls, hope your week is going great so far. I always wanted to have skinny and long legs, well skinny they were, but never too long as I wished for. Lucky for me that flared jeans are so in trend now and I can enjoy a long pair of legs :) and if they come in high waist is even better.
  Today I wear my Asos black flared jeans, an embroidered top and red accessories such as my new Freyrs sunglasses and Rebecca Minkoff mini love bag.
Kisses :*

RO:
  Neata' dragelor, sper ca va bucurati de ultimele zile de vara tarzie, eu de cand eram mica ma uitam la modele si imi doream tare mult o pereche de pioare lungi si subtiri, ei bine subtiri au fost , cu lungimea am avut probleme :). Daca ati stii cat ma bucur ca a revenit moda jeansilor evazati, ne da impresia ca avem cele mai lungi si subtiri picioare,nu vi se pare?
  Azi port o pereche de jeans Asos, cu un top brodat si noii mei ochelari de soare tot de culoare rosie de la Freyrs.
Pupici :*



Un comentariu: