duminică, 27 septembrie 2015

Sweet delights


                                                               CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                                                 SHOES here

EN:
  This week we paid a visit to Timisoara for a special project with a dear friend of mine, the beautiful Laura Charaba from Living in a Shoe , find more photo on her blog as well. I am so happy to share with you this beautiful post we shoot together. Laura knows how much I love sweets and she took me to a special place where you can find all the donuts you have dreamed of, with different glaze forms of chocolate , sprinkles or other ingredients, pay them a visit in Iulius Mall at Crazy Donut to choose your own favorite.
  We decided upon a white-pink color combination for our outfits, I wore a tulle skirt, a white top and my new favorite white flatforms bought online here
Kisses :*

RO:
  Saptamana aceasta am fost la Timisoara pentru un proiect dragut alaturi de frumoasa Laura Charaba de la Living in a Shoe, o colaborarea roz si foarte aromata, pe blogul Laurei gasiti de asemenea detalii in legatura cu surpriza care mi-a pregatit-o. Laura stie cat de mult imi plac dulciurile si s-a gandit sa-mi faca o surpriza dulce si m-a dus in lumea minunata a gogosilor. Nu stiu daca mai are sens sa va mentionez cate feluri de glazura, toping sau alte arome puteti alege pentru gogosi, cel mai bine e sa faceti si voi o vizita celor de la Crazy Donut, ii gasiti in Iulius Mall si in Piata Unirii din Timisoara.
  Ca si tinute am ales cromatica alb- roz care s-a potrivit de minune cu gustul dulce si aromat al gogosilor.
Pupici :*



2 comentarii: