miercuri, 2 septembrie 2015

Hello September


                                                                 CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
   TOP here , PANTS here (on sale) , BAG here , HEELS here (on sale), SUNNIES here , BELT here, WATCH here


EN:
  Hello autumn, please be kind! I think is the first time in a couple of years when I really miss autumn. I look forward to a change of colors from summer to autumn and to refresh a little my wardrobe. A new obsession I have developed lately for this brick red that I keep buying. I started with a bag, then continued with a blazer and now with this amazing pair of pants. I wore it with a crop top and what looks better with black and brick red than a pair of fabulous green and stripes sandals.
Kisses :*

RO:
  Bine ai venit toamna, nu credeam ca ma voi auzi spunand asta, eram melancolica de fiecare data cand se termina vara, dar in acest an parca a fost prea multa caldura si imi doresc o cromatica noua in garderoba mea. Deja am dezvoltat o slabiciune pentru caramiziu, daca totul a inceput cu o geanta, iar acum acesti pantaloni care arata minunat, i-am asortat la o helanca neagra si ce putea merge mai bine cu negru si caramiziu decat o pereche de sandale verzi cu franjuri si dungi..
Pupici :*


3 comentarii: