luni, 14 decembrie 2015

Pastels in winter


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                         COAT here , TOP here , JEANS here , BAG here , HEELS here , SUNNIES here

EN:
  Hello beauties, just a quick update because it is very late and tomorrow a busy day is waiting for me. I love cold season for a reason that I can wear both dark clothes, but also pastels in winter makes me keep my mind and my soul warm.
  Today I am wearing a black pair of jeans and black stilettos to a super fluffy green and pink coat and a pink turtleneck.
  Have a fabulous week my darlings!

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragilor, o scurta descriere a tinutei de azi, pentru ca maine ma asteapta o zi plina care incepe undeva inainte de ora 7 am.
  Incepe sa-mi placa sezonul rece ca pot sa port atat culori inchise cat si pasteluri, ir acestea din urma imi fac mintea si sufletul mai cald.
  Azi am ales un palton de un verde si roz pudrat, o maleto si o geatna ambele roz pal asortate la o pereche de jeans negri si o pereche de tocuri in acelasi ton.

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii:

  1. so amazing pics ;-))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Love this outfit ! You look great in Pink :-)

    xx

    Chloe

    http://www.mademoiselleandthecity.com/

    RăspundețiȘtergere