vineri, 11 decembrie 2015

Camel and Burgundy


                                                           CLICK AICI PENTRU  VEDEA CE PORT:
                      COAT here , TOP here , BAG here , JEANS here , SUNNIES here , HEELS here

EN:
  Hello loves, wish you all an amazing weekend! Remember that a couple of weeks ago I asked for your help to purchase a bag? Well mot of you were thinking about what I loved more so I didn't think to much and grab my first Zac Posen bag. And it was a full adventure the whole process. Due to the high volume of people that were all at the same time on Shopbop because of the big sale event it was sold out in the first two hours, I was shocked and didn't give up so I refreshed my page until one bag finally dropped from somebody's shopping bag to mine :). It was also on sale so the price dropped from 495$ to 277 $, a real bargain. Lucky me, so here it is my beautiful Zac Posen bag, hope you guys like it as much as I do.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, un sfarsit de saptamana minunat va doresc. Va mai amintit ca acum doua saptamani va ceream ajutorul in a ma decide ce geanta sa-mi cumpar? Ei bine, un drum plin de aventuri a fost sa pun mana pe gentuta.
  De indata ce s-a dat drumul reducerilor pe Shopbop, site-ul a fost asaltat de o multime de oameni , iar colac peste pupaza am avut si o pana de curent de aproximativ doua ore. Dupa ce s-a remediat problema, ma suna o prietena sa ma intrebe daca mi-am luat geanta ca e la reducere. Pe cand am intrat si eu pe Shopbop, am avut o surpriza neplauta sa constat ca geanta mea era sold out, dar la cat de hotarata am fost sa o iau am dat refresh la pagina pana cand a cazut o bucata din cosul cuiva si am luat-o eu. Nororcul meu a fost ca intrase si la reduceri si de la 495$ am luat-o la 277$, un adevarat chilipir. Nororcul meu, va invit sa vedeti i tinuta creata cu ea, mie imi place la nebunie.

Cu drag,
Lavinia



5 comentarii: