joi, 22 februarie 2018

Latest finds


                                              SELF PORTRAITALICE+OLIVIABLACK HALO

EN:
  Hello my friends, how are you doing? I come with a list of my latest finds and trends of the moment that I set my eyes on, especially the dresses signed by Self Portrait and the denim collection that I simply adore. You can find them all by clicking the links under the images.

Love,
Lavinia

RO:
  Cum bine stiti deja, articolul meu lunar cu cele mai noi si hot trenduri ale momentului. Sunt de-a dreptul innebunita dupa rochiile semnate Self Portrait si colectia de denim pe care o gasiti in detaliu accesand link-ul de sub imagini.

Cu drag,
Lavinia


                                                                               DENIM

                          MARC JACOBS  / CARVENCUSHNIE ET OCHSVERONICA BEARD

                                  SAM EDELMAN  / SUPERGA  / SALVATORE FERRAGAMO



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu