duminică, 4 februarie 2018

Cum purtam tinuta alb negru


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
  PALTON AICI / CAMASA AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / BOTINE AICI / OCHELARI AICI / CERCEI AICI

EN:
  Hello beauties, a new week is about to start and I can't wait for it. I feel so guilty for all the food pleasures I had over the weekend that I really need a clean diet as soon as possible. Starting with March I intend to completely change my diet and start preparing my summer body. This year I need to obtain my best shape ever and I am very determined to have it.
  Today's outfit is one of my favorite's lately. I love wearing pants and when I saw this pair of pants, a white shirt and my new bag, which looks amazing, more beautiful that it does in the photos.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragele mele, abia astept sa inceapa o noua saptamana, in acest weekend cred ca am facut cele mai mari gafe alimentare, dar din martie mi-am propus sa incep o dieta curata, care sa ma ajute sa intru in cea mai buna forma a mea.
  Azi am o tinuta care personal imi place mult. Acesti pantaloni cu bretele arata absolut superb,azi i-am purtat cu o camasa alba si o pereche de botine cu toc, dar i-am luat si cu bocanci si maleta si merg de minune. Geanta neagra cu potcoava completeaza perfect tinuta de azi.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu:

  1. Interesting mix between a very classy and classic outfit and those super stylish boots ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/04/first-anniversarheel/

    RăspundețiȘtergere