vineri, 6 ianuarie 2017

Produse cosmetice pe care trebuie sa le ai




RO:
  Buna dragele mele, ma gandesc sa impartasec cu voi cateva idei despre produsele cosmetice pe care le folosesc zi de zi si le-as recomanda cu mare drag.
Sa incepem cu paleta de la Smashbox, un produs foarte bun si utile scos pe piata de ceva vreme, e foarte practic in special pentru persoanele care calatoresc mult deoarece contine 9 nuante de fard de pleoape, kit-ul pentru conturing si kit-ul pentru sprancene cu 2 nuante. Produsele sunt foarte calitative, iar fardul de pleoape imi place mult ca nu e prafos si nu se strange.
  Paleta anticearcan de la Sleek, sincer e ssingura din gama lor care nu ma incanta, ce e drept a cumparat-o online si nu mi-am nimerit deloc nuanta potrivita, e mult prea deschisa pentru zona de sub ochi, care, in cazul meu are o tenta mai inchisa.
  Paleta de farduri de la Sleek, e foarte ok pentru un uz de zi cu zi, nunatele nu sunt la fel de intense precum se vad in imagini, sunt mai pale.
Iluminatorul de la Nyx, imi place mult, am optat pentru o nuante destul de deschisa, dar o folosesc si pentru zona sprancenelor nu doar pe pometi.
  Mai nou ma dedic in  totalitate pe nuantele de rujuri mai inchise care au tenta de maro sau pamantiu. Cel de la Boys'n Berries imi place la nebunie si il folosesc aproape zilnic. E un ruj mat si uscat, dar tine mult pe buze. Ideea e ca dupa demachiere, sa folositi si un balsam pentru hidratare sau si mai simplu , eu in serile reci de iarna foloesc untul de ccos pe post de demachiant pentru o hidratare mai intensa,
  Sper ca v-au fost de folos informatiile mele si am sa revin cat de curand cu mai multe informatii si despre alte produse de make up care imi plac sau nu.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu