joi, 12 ianuarie 2017

Produse cosmetice la reducere


                                                                            PARFUMURI AICI

EN:
  Sales are my best friend :)), I really enjoy buying all kind of things, especially classic one if we talk about clothes, but this time I want to show you some great cosmetic buys that just went on sale.
  I love to buy cosmetics lately, I think it is a new addiction, although I was never into make up , a couple of years ago something changed and I started to use more and more beauty product for my daily routine.
  I show you a few of my favorites from cosmetics to fragrances, you can find them here.

Love,
Lavinia

RO:
  O Doamne cat de mult imi place mie sezonul reducerilor, pot spne cu mana pe suflet ca il ador. Partea si mai faina e ca anul acesta au inceput sa intre la reducere chiar si produele cosmetice si parfumurile.
  Am facut o selectie cu produsele de make up care imi plac mie cel mai mult si unele parfumuri, printre care vreau sa-l mentionez pe cel semnat de Paco Rabane Olimpea, pur si simplu il ador, abia astept sa imi ajunga, pentru ca l-am comandat deja, gasiti aici mai multe detalii.

Cu drag,
Lavinia

                                                                           COSMETICE AICI

Un comentariu: