joi, 21 aprilie 2016

Costumul de baie potrivit


                                                                    ONE PIECE SWIMWEAR

EN:
  Summer is almost here and this time I want to be prepared for it this is why I already added into my basket some pool essentials. Last year it was July already and I still did not find a swimsuit to meet my tastes. I need at least two different style, a one piece that i more comfortable for a day at a pool especially when you have to run and play with your baby and a bikini top and bottom for a better tan.
  I have made a selection of some pieces I love most at the best prices.

Love,
Lavinia

RO:
  Vara aproape ca ne bate la usa, iar eu icerc sa o astept cat mai pregatita. Anul trecut m-am tot invartit pe magaziele online si m-a prins luna iulie si inca nu imi gasisesm costumul de baie potrivit. De data aceasta sunt mai precoce si mi-am achizitionat doua modele diferite, unul intreg care e mult mai practic atunci cand mergi la piscina cu un copil si mai ai de alergat sau de a te juca cu el, iar altul format din doua piese care il voi folosi pentru a dobandi un bronz mai uniform.
  Am facut si o selectie cu cateva modele foarte frumoase si super accesibila din punct de vedere al pretului. Am mai adaugat si cateva modele de ochelai de soare Ray Ban pe care ii puteti achizitiona cu incredere, pentru ca sunt originali si pretul este mai accesibil ca la noi in tara.

Cu drag,
Lavinia

                                                                       BEACH DRESSES

                                                                                   BIKINI

                                                                                  RAY BAN

Un comentariu: