sâmbătă, 23 aprilie 2016

The birthday girls


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                                                    TOP HERE / SKIRT HERE

EN:
  Happy birthday to my precious daughter and to me as well, six years ago I received the most amazing birthday gift I could ever imagine, my daughter. We went out for a birthday picnic in our backyard dressed in similar outfits and wishing each other all the best in the world, it was definitely the best time we had lately.
  Happy weekend and kisses to all of you!

Love,
Lavinia

RO:
  La multi ani, azi e o zi foarte speciala in familia noastra, in urma cu 6 ani am primit cel mai minunat cadou de ziua mea, pe fiica mea, iar de atunci fiecare aniversare e mai minunata. Cu ajutorul lui Evelyn, am facut repede un mini tort fara coacere, l-am ornat cu ce fructe aveam prin casa si am imortalizat momentul in curtea din spatele casei sub forma unui picnic dulce.
  Va dorec un sfarsit de saptaman minunat plin de iubire!

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii: