luni, 18 august 2014

Yellow power



EN:
  Hello loves, how did you spend your weekend? We are still at the country enjoying the last days of summer. I already feel said when I am thinking winter is so close , but until then, I want to show you this amazing yellow skirt I have purchased online and fits me perfect, it works great with almost any color, with denim shirts , t-shirts or crop tops.For today I wore it with a spotted crop top, black sandal and yellow statement earrings.
Kisses :*

RO:
  Buna dragilor, ce mai faceti? Noi, suntem tot la tara, inca ne bucuram poate de utimele zile de vara. Deja ma ia melancolia cand ma gandesc ca avem in fata o iarna lunga, dar pana atunci vreau sa profit de putinele zile ramase din vara aceasta si sa va arat ultima achizitie, o fusta galbena care imi place la nebunie. O pot purta la tricouri, camasi, piese din denim sau topuri scurte, ceea ce am si ales pentru azi, si anume un crop top cu buline, o pereche de sandale negre si cercei galbeni in nuanta fustei.
Pupici :*



7 comentarii: