duminică, 24 august 2014

Electric

 

EN:
  Hello loves, wish you all a beautiful weekend, we took these photos during a rain break, so excuse my facial expression, but I wasn't in the mood for taking photos, as the weather pissed me off.
  Well, enough with my complains about weather, looks like sweater time is already here, so I dusted this beauty and took it out for a walk along with my favorite pants at the moment and a pair of white heels to complete the look.
Kisses :*

RO:
  Buna dragelor, va doresc sa aveti parte de un sfarsit de saptamana calduros si insorit; am facut aceste poze intr-o pauza de ploaie, asa ca imi cer scuze pentru expresia fetei, dar chiar nu eram in starea necesara pentru a face poze, cu toate ca sotul meu incerca din rasputeri sa ma binedispuna :)).
  Se pare ca a sosit deja timpul pentru a ne scoate din dulapuri puloverele, asta am facut si eu, am purtat acest frumos pulover la perechea favorita de pantaloni si o pereche de sandale albe pentru a completa inteaga tinuta.
Pupici :*





6 comentarii: