sâmbătă, 1 decembrie 2018

Haina de blana


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                          BLANA AICI / PULOVER AICI / PANTALONI AICI / BOCANCI AICI / GEANTA AICI


EN:
  Happy Sunday my loves, wow what a super cold weather we have. If it was for me, I would never leave the house again until spring. Lucky for me that I bought this super beautiful faux fur that keeps me warm and cozy. Paired together with an animal print top, black culottes and my new favorite boots I was ready to face the wizard.

Love,
Lavinia

RO:
  La multi ani Romania! Ne-a luat gerul asta prin surprindere chiar din prima zi calendaristica de iarna. Daca ar fi dupa mine, nu as mai iesi din casa pana la primavara. Nu imi place deloc sa ma infofolesc, dar nu suport nici sa imi fie rece si de regula sunt o persoana friguroasa.
Norocul meu ca mi-a sosit coletul cu noua blanita care pe langa ca e super frumoasa, mai e si calduroasa si arata mega bine. Azi iimpreuna cu un pulover animal print, pantaloni negri si cei mai minunati bocanci am colindat strazile orasului in asteptarea paradei oficiale de ziua Romaniei si nu mi-a fost rece deloc.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu