luni, 10 decembrie 2018

Bocanci la cel mai bun pret


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                        PALTON AICI / MALETA AICI / PANTALONI AICI / BOCANCI AICI / GEANTA AICI


EN:
  Hello lovelies, how are you? I took a look in my closet and I figured out I only have heeled boots and booties that I don't even wear much as I always look for a comfy day by day outfit.
  I started to search for flat boots and I found some amazing models, this pair I wear today I got a lot of questions about, so you can have them here, but you can find many more models that I am sure you will love.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragelor, cum a fost weekend-ul?  Eu am inceput sa-mi scot din incaltamintea de iarna si am ajuns la concluzia ca am prea putine botine/bocanci fara toc si ca e cazul sa mai cumpar cateva modele. Asta pentru ca in tinutele de zi cu zi, caut mereu comfort si asta gasesc atunci cand port o incaltaminte cat mai comoda. Bocancii ce azi il port, ii gasiti aici impreuna cu alte modele minunate.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu