marți, 10 aprilie 2018

Primadonna la Vivo Baia Mare



  Buna fetelor, azi am vesti tare bune, nu de alta , dar cand vorbim despre pantofi , simt ca ajung in al 9 lea cer. Ma gandesc ca ati observat deja obsesia mea nemarginita pentru pantofi, iar cand am auzit ca la Vivo Baia Mare se deschide Primadonna, am fost mai mult decat fericita. Asta s-a intamplat exact cu o luna in urma, cand am fost tare norocoasa sa fiu printre primii clienti ce ii calca pragul.
  Am gasit o multime de modele de pantofi, sandale, sneakers sau botine la cele mai accesibile preturi.
  Pe langa nebunia cu incaltamintea, cei de la Primadonna ne incanta si cu genti, poste, plicuri, asa ca daca sunteti cumvaa in cautarea unei genti perfecte pentru birou, aici gasiti cu siguranta geanta dorita. Daca se apropie un eveniment in viata voastra, tot la Primadonna va recomand sa cautati pentru ca au tare multe plicuri pentru diverse ocazii,
  Va las mai jos cateva fotografii pe crae le-am surprins in magazin si va invit sa le calcati pragul cat de curand.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu