marți, 3 aprilie 2018

Intalnire cu strumfii la Vivo Baia Mare





  Buna dragii mei, ce mai faceti? La Vivo Baia Mare au sosit cele mi indragite personaje de desene animate, Strumfii, pe care cu totii ii pastram in amintirile noastre. Si acum imi revine in minte cu cate emotii ma uitam si cat ma mai stresam eu sa nu care cumva sa puna mana Gargamel pe unul din simpaticii Strumfi. Va mai amintiti de ei si viata lor in Satul pierdut, unde cu mult timp in ruma, in inima padurii, se afla un sat ascunsunde traiau mici creaturi dragalase si prietenoase. Fiecare strumf avea indatoririle proprii pe care le ispravea zi de zi, iar daca ma gandesc bine erau undeva la 105 Strumfi.
  Ma gandesc ca nu l-ati uitat nici pe Gargamel, acel vrajitor malefic, care dorea sa captureze cat mai multi Strumfi.
  Ei bine, acum a sosit momentul nu doar pentru fiica mea ci si pentru mine sa facem cunostinta cu ei. La Vivo ii gasiti pe cei mai simpatici dintre toti, unde copii au o multime de activitati la salonul Strumfitei, sala de gimnastica a lui Hefty, Bucataria lui Baker, clasele muzicale ale lui Harmony si laboratorul lui Papa Strumf.
  Eu impreuna cu Evelyn le-am trecut pragul si va pot spune ca a fost tare incantata de activitatile desfasurate, iar mai jos va atasez cateva fotografii.
  Pe Strumfi ii gasiti la Vivo Baia Mare in perioada 27 martie-15 aprilie, asa ca nu uita sa le faci o vizita.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu