luni, 3 februarie 2014

Golden


EN:
  Hi my dears, I can't believe we are in the middle of winter and in Baia Mare we are having 12 degrees C, omg this is what I call winter and I love it. Looks like, from what I have seen on the forecast, that the next 2 weeks are still warm and shiny, yeiii.
  Yesterday we had a baptism and I decided to take my new skirt out of the closet and combined it with a sheer top and a leather jacket. I have just ordered another leather jacket with a similar design but lately I am addicted to them and I can't stop from buying :) .
Kisses :*

RO:
  Buna dragele mele, nu-mi vine sa cred ca suntem in miezul iernii, iar la Baia Mare se inregistreaza 12 grade C si din cate am vazut prognoza meteo pe urmatoarele 2 saptamani se pare ca va fi tot cald si insorit :).
  Ieri am avut un botez in familie si m-am gandit ca e timpul ca noua mea fusta sa iasa la plimbare , asa ca am asortat-o la o bluza din chiffon si o geaca din piele, care in ultima vreme e noua mea pasiune si tocmai ce mi-am mai comandat una cu un model oarecum asemanator.
Pupici :*


7 comentarii:

  1. Foarte frumos outfitul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. this is perfection in one look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Ansamblul se vede super. Nuanța fustei se completează cu nuanța părului... iar elementele black fac un tot unitar. Frumos, Lavinia.

    RăspundețiȘtergere
  4. love the look.
    the skirt is amazing and your posing as well :D

    http://styleonmel.blogspot.com/2014/01/no-brushes-make-up-look.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos ai stilizat aceasta fusta!♥

    RăspundețiȘtergere