miercuri, 9 ianuarie 2019

Happy New Year !


                       PALTON CAROURI AICI / PALTON COLOR AICI / JEANS AICI / BOCANCI AICI


EN:
  Hello beauties and Happy Ne Year! Ho did you start the year? Any plans for the beginning of the year?
  We had a short holiday and visited Budapest and Vienna, two amazing cities tat I love so much, but I faced some of the coldest days. The wind blows very intense and even if the temperatures are not so low, 9 degrees C can be felt like -9.
  Today I have a post wearing the same outfit , the only difference is that I changed the coat.
  Let me know which is your favorite!

Love,
Lavinia

RO:
   La multi ai , sa aveti un an nou fericit, cu multe realizari si impliniri!
  Am avut o o scurta vacanta in care ne-am relaxat si am vizitat Budapesta si Vienna, doua orase absolut superbe care mi-au intrat in suflet inca de la prima vizita. Nu am fost niciodata in perioada de iarna si nu mi-am dat seama cat de frig poate sa fie la 9 grade C cu plus. Asta pana cand am ajuns in Romania, unde aveam -16 grade pe care pot spune ca le-am simtit cam la fel cu cele 9 cu plus :))).      Am promis sa revenim in primavara pentru o vizita mai lunga.
  Azi va prezint doua tinute in care singura diferenta sunt paltoanele. Voua care va place mai mult?

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu