duminică, 13 ianuarie 2019

Botinei cu sosete la vedere


                         PALTON AICI / PULOVER AICI / PANTALONI AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI

EN:
  Hello beauties, in Baia Mare it has been snowing for more then a week and I can barely find a spot where to take some photos on clean place. Today I wear this beautiful booties that worked perfectly with my black culottes and colorful coat.

Love,
Lavinia

RO:
  O seara minunata va doresc! La Baia Mare se anunta ninsori in toata saptamana ce urmeaza, abia daca mai gasesti un loc unde sa faci poze si sa simti pamantul sub picioare. Am mai spus-o si cu siguranta ma repet, dar nu sunt deloc iubitoare de frig si iarna.
  Azi am ales aceste botine super dragute , pe care fiica mea le numeste pantofi de babe cu sosete la vedere, dar care mie imi plac foarte mult. Le-am asortat la pataloni culottes si un palton colorat.

Cu drag,
Lavinia






Un comentariu:

  1. Loved the overcoat, the fabric and mix of colours
    www.stylebasket.in
    Instagram:-stylebasket24

    RăspundețiȘtergere