duminică, 16 decembrie 2018

Idei de cadouri de Craciun



De unde cumperi cadourile de Crăciun?

Buna dragilor, Craciunul se apropie cu pasi repezi si multi dintre noi incepem sa scriem pe lista ce am dori sa ne aduca mosul sau ne gândim ce cadouri le vom darui celor dragi. Evelyn inca e la varsta cand jucariile sunt pe primul loc, sotul meu investeste in continuare in casa, iar mama si tata se multumesc cu mici atentii traditionale.

Piata e plina de idei de cadouri pentru familie si cei dragi. Dar tocmai aici este problema, sunt atat de multe. De unde stim noi sa alegem un cadou util si frumos in acelasi timp? Ca sa va raspund la cat mai multe intrebari, am dat o fuga la Centrul Comercial Aushopping Baia Mare si am intrat in mai multe magazine ca sa vad ce ce a lasat Mosul pe rafturi.


Cosmeticele sunt printre cele mai cerute daruri
Prima oprire a fost la Probeauty Shop pentru ca aici gasesc cel puțin zece game de produse cu nume recunoscute pe piata internationala de cosmetica, ingrijire, coafura si beauty: produse de colorare, ingrijire și styling pentru par, perii, machiaj profesional, produse de ingrijire pentru barbati, produse de unica folosinta, vopsea de gene si sprancene. In aceasta perioada gasiti si seturi cadou numai bune de pus sub brad.



Pentru cine cumpăr un obiect electrocasnic?
Daca nu v-am convins cu produsele cosmetice, iar in casa aveti noroc de o gospodina, atunci Kitchen & Garden e magazinul unde gasiti ceva util. Eu m-am indreptat catre tigaile cu interior de marmura si maner detasabil. Ce bine că se pot utiliza si in cuptor. M-au atras si seturile de vase, tacamurile, caserolele de diferite dimensiuni sau aparatele de uz casnic.

Cand am ajuns la sectiunea de electrocasnice, mi-am mai amintit ca l-am auzit pe sotul meu ca are nevoie de un generator de curent. Mi-am dat seama pe loc ce ii va aduce Mosul de Craciun. Norocul meu ca la Kitchen & Garden au mai multe modele si am avut din ce alege, asa ca am bifat pe lista si cadoul lui Olimpiu.






Baghete de zane, pijamale pufoase si perne cu fulgi de nea
Cu Evelyn merg la sigur, deoarece la Pepco gasesc jucarii de tot felul: papusi din desene animate, puzzle-uri, cuburi de lemn, baghete de zane, aripi de inger, pusculite, dar si plastilina, creioane colorate, hartie creponata sau sclipici. Evelynei sigur i-ar placea bluza cu ren cu paiete reversibile sau fusta infoiata de tul. Nu ar zice nu nici la pijamalele pufoase, numai bune sa se cuibareasca seara in ele.

Tot aici am gasit si foarte multe decoratiuni pentru casa si pentru brad. Fie ca vreti sa mergeti pe tonuri aurii si argintii, fie ca alegeti varianta traditionala de rosu cu verde, la Pepco e greu sa rezisti sa nu cumperi ceva. Iar daca sunteti adeptii stilului scandinav, dati o fuga la magazin. Fete de masa cu insertii aurii mate, reni de portelan, lumanari margelate, perne de catifea cu desene sub forma de fulgi, cani generoase pentru ceaiuri cu portocale si scotisoara sau farfurii cu margini argintii sunt doar cateva dintre obiectele care imbraca o casa de sarbatoare. Au atat de multe optiuni, ca e greu sa le rezisti.


Ceva și pentru mine, desigur
La noi in familie e o traditie. Cei dragi stiu ca in fiecare an pun pe lista Mosului un obiect de infrumusetare. Asa ca nu puteam sa plec fara sa intru la Flanco sa caut o noua placa pentru indreptarea parului. Nu eram eu foarte hotarata ce model sa aleg, dar consultantul de vanzari a fost tare dragut si m-a lamurit ce produs e mai potrivit pentru tipul meu de par. Am plecat multumita de alegerea mea si am bifat pe lista si cadoul pentru mine.



Cadoul pentru mama
Cum stiu ca mama e o mare iubitoare de flori si produse traditionale, la Ceramica Bledea gasesc mereu cate ceva care sa o bucure. Obiectele sunt originale prin metoda folosita de familia Bledea: ceramica patinata, metoda brevetata. De altfel, familia Bledea detine singurul brevet de inventator de ceramica romaneasca. Asa ca nu am cum sa nu o bucur pe mama cu ceva lucrat manual si atat de autentic.


Toate magazinele prezentate aici le gasiti in Centru Comercial Aushopping Baia Mare. Acestea și alte propuneri de cadouri, puteți găsi pe pagina lor de Facebook - https://www.facebook.com/CentrulComercialAuchanBaiaMare/ Sper ca informatiile sa va fie de folos si sa va inspire. Spor la shopping!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu