marți, 4 decembrie 2018

Cum purtam culoarea galben


                                                      CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                          PALTON AICI / PULOVER AICI / PANTALONI AICI / GEANTA AICI / BOCANCI AICI

EN:
  You must have noticed my new color obsession, yes yellow it is. I bought so many pieces lately that I am surprised myself, but I love it so much. Today I wear a fluffy sweater with 3d flower on the hands.
  A blue and yellow ensemble for today, hope you like it.

Love,
Lavinia

RO:
  Ador culoarea galben si vad asta cand arunc cate un ochi in garderoba, parca tot mai multe piese isi fac aparitia, cum e si acest pulover cu aplicatii 3 d pe maneca. Pe langa ca e super pufos, e si calduros, iar azi l-am incorporat intr-o tinuta de zi cu zi super comoda si practica.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu