joi, 3 noiembrie 2016

Rucsacul cu franjuri


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
              JACKET HERE / TOP HERE / PANTS HERE / BAG HERE / BOOTIES HERE / SUNNIES HERE

EN:
  Happy Thursday my lovely friends, every autumn Evelyn and I like to take photos with the golden leaves. The scenery looks amazing and we love playing with the leaves and look for pine cones for Christmas. Hope this weekend the sun will shine so we will be able to go for a walk in the forest and take some photos.
  Today I am wearing my beloved backpack which I bought  a few months ago and it looks even more beautiful in reality then it does in these photos. It is very useful because I can stuff there all things when I go for a walk with Evelyn and I still have to carry some Lego characters or different toys.
  A pair of black culottes, a gingham top and a pair of golden heeled booties were all that I needed for a walk with my beauty.

Love,
Lavina

RO:
  O zi minunata va doresc, eu sper ca in acest sfarsit de saptamana sa avem parte de vreme insorita pentru ca impreuna cu Evelyn ne place sa facem poze cu pesajul de toamna, sa ne jucam cu frunzele si sa cautam conuri de pin pentru Craciun, e deja un fel de traditie pe care o respectam cu strictete in fiecare toamna.
  Azi vreau sa va fac cunostinta cu rucsacul meu cu franjuri care e demential. L-am cumparat la soldari de pret de 70% si sunt super incantata de el, in realitate e si mai frumos decat se vede in poze. L-am integrat intro tinuta compusa din : o pereche de pantaloni culottes, o camasa in carouri cu maneci bufante si noua mea pereche de botine cu toc auriu.

Cu drag,
Lavinia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu