joi, 7 martie 2019

SMYK All for Kids Baia Mare





                                                 
  Buna dragii mei, ce mai faceti? Asa cum v-am obisnuit, va aduc vesti bune. Azi ma focusez pe cei mici, din doua motive. Eve a mea e tare pasionata de jucarii, iar, spre bucuria ei, s-a deschis un nou magazin SMYK All for Kids si la noi in oras. Ea oscileaza intre colectiile Lego si bilele LOL. Am auzit ca multe fetite le adora si le vor in colectiile lor de jucarii.
  M-am bucurat tare mult cand am auzit ca SMYK All for Kids ajunge si la Baia Mare, iar vineri noi le-am trecut pragul sa vedem noutatile si bineinteles sa cumparam cate ceva.Inainte ca acest magazin sa se deschida si la noi in oras,  de fiecare data cand cand ajungeam la Oradea sau la Bucuresti,ne opream sa facem o vizita, cat de scurta, celor de la SMYK All for Kids. Ca si cum nu am fi avut de toate, tot mai cumparam cate ceva. Este unul din magazinele preferate ale fetitei mele si tot ce ii aduce ei bucurie in sufletel, imi aduce si mie. Asa ca sa nu ne ferim sa intram la SMYK All for Kids, mai ales ca tot weekend-ul au fost promotii de 20% la toate produsele cu pret intreg. Am apreciat ca au organizat in magazin un atelier de modelat baloane si pictura pe fata pentru cei mici.
  Cu toate ca ne-am propus sa alegem o singura jucarie, am cumparat mai multe. Eve a ales o jucarie din colectia LOL, un urs gigant din plus si un Lego. Magazinul era plin de copilasi curiosi sa exploreze multitudinea de jucarii si mamici care isi indreptau atentia spre hainute pentru cei mici.
  Pe langa jucarii, in magazinele SMYK All for Kids gasim si imbracaminte si incaltaminte pentru copii, de la nou nascuti pana la varsta de 14 ani. Preturile sunt pentru toate buzunarele, iar calitatea e foarte buna. Spun asta pentru ca iau deja de ceva vreme hainute de la ei si imi place mult cum nu se decoloreaza, nu se largesc, se calca usor si sunt moi si placute la atingere. Gasiti tinute pentru fiecare ocazie: ieşiri în parc, aniversări şi petreceri, dar si tricouri pentru scoala si incaltaminte sport, care imi place mult pentru ca e usoara si comoda chiar de la prima purtare,
  Eu sper ca v-am convins si pe voi sa le treceti pragul. Magazinul SMYK All for Kids il gasiti in incinta Value Centre din Baia Mare.

Spor la shopping va doresc!

Cu drag,
Lavinia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu