luni, 25 martie 2019

Ochelari de soare de firma







EN:
  I don't know how you feel about investing in expensive sunglasses, but in my opinion they worth every penny. I use to but random sunnies and when I got to wear them in the sun I realized the visibility they offer is not a good one for a clear one. After this I changed my mind and I bought my very first Ray Ban eyewear and the difference was huge. I use to but them from Shopbop as I am an old client and I am very satisfied about their services and I highly recommend you take a look on their site because you will find so many goodies.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragii mei, nu stiu voi ce parere aveti despre ochelarii de soare si cat sunteti dispusi sa investiti intr-o pereche. Ei bine patita fiind cu tot felul de modele achizitionate din diverse magazine, am realizat ca in momentul in care ii port intr-o zi cu soare moderat imi dau seama cat de proasta vizibilitate oferasi cat de prost vad cu ei. Asa m-am gandit ca e cazul sa pun niste banuti de o parte si sa imi cumpar ceva de firma de pe site-ul pe care vi-l recomand si voua cu mare incredere, Shopbop.     Pe langa produsele de calitate pe care le vand, ofera si niste servicii foarte bune. De exemplu, daca plasez azi o comanda pe site ul lor in cateva ore am deja numarul de expeditie, urmand ca in 3-4 zile sa mi se livreze produsele acasa prin curier.
  Va propun sa va uitati si voi pe site-ul lor si vedeti ce va face mai tare cu ochiul, eu azi mi-am cumparat 1 pereche de ochelari de soare Ray Ban.

Cu drag,
Lavinia



                       


                                                                         RAY-BAN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu