marți, 15 ianuarie 2019

Genti de designer la pret redus




            FLYNN                                            MAR Y SOL                                      TORY BURCH


EN:
  Hello babes, I am looking to buy a tote bag and a backpack. I am a person that thinks twice before buying it. I set my eyes on a few models and I thought I should share it with you. The camel Flynn tote looks amazing and I am seriously thinking of buying it, the same I feel about the Kendall+Kylie backpack.Which one do you like more?

Love,
Lavinia

RO:
  Buna tuturor, caut de ceva vreme o geanta mare si foarte incapatoare, perfecta pentru avion, dar si pentru a fi purtata zi de zi. Am gasit cateva modele tare dragute si super reduse, gen 60% mai ieftine decat pretul initial, cunm e si acest model pe care ma gandesc sa il achizitionez. Am mai gasit si un rucsac semnat Kendall+Kylie care personal imi place mult, poate si din cauza pretului super mic.
  Voi ce model preferati?

Cu drag,
Lavinia



         LESPORTSAC                                  KENDALL+KYLIE                          SAM EDELMAN


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu