duminică, 29 iulie 2018

Zi de vara






                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                              TOP AICI / PANTALONI AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI


EN:
  Hello everyone, how are you doing? I can't remember when I spent my day at home on a super relaxing mode. Today I planned to do so after we came home from church.
I took some photos to show you what I wore, a super lovely blue top , a pair of white pants and my new kitten heels.

Love,
Lavinia

RO:
  Buna tuturor, nici nu stiu cand am petrecut o zi de relaxare acasa, asa ca azi mi-am facut planuri marete si am reusit sa stau acasa cu modul relaxare activat. Am fost de dimineata la slujba de la biserica, iar dpa am fugit la o cafea si la un set de poze.
Va las mai jos cu ce am reusit sa imortalizez si ne auzim cat de curand!

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu