luni, 23 iulie 2018

Rochia albastra in carouri


                                                           CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                         ROCHIE AICI / PANTOFI AICI / GEANTA AICI / OCHELARI AICI


EN:
  We just had our first free weekend! I can't tell you what an amazing feeling! Yep, in the last couple of months we worked hard to open a new gym and his week we just started in the new location. I put some photos on my FB account.
  The result was a very satisfied one, because everything went as we planned.
So as I mentioned before, my very first free weekend, I took some photos with this beautiful gingham dress that I love so much. I took a long walk with my daughter and husband and our chichi Bella.

Love,
Lavinia

RO:
  A fost un weekend de vis si spun asta la cel mai sincer mod. De mai bine de 2 luni muncim intens la noa locatie a salii de fitness. Am reusit sa-i dam drumul in aceasta saptamana si lucrurile parca incep sa revina la normal. Inca muncesc mult, dar ma gandesc ca in cateva luni , lucrurile vor arata si mai bine.
  Am profitat din plin de acest weekend lung si liber si azi am fost la o plimbare lunga cu familia si nelipsita noastra catelusa, Bella.
  Am facut si cateva poze pe care le impatasec cu voi, am purtat o rochie cu imprimeu si o pereche de saboti dupa care nu ai cum sa nu-ti intorci privire.

Cu drag,
Lavinia


2 comentarii: