luni, 25 septembrie 2017

Tinuta de toamna


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
         TOP AICI / JACHETA AICI / JEANS AICI / BOTINE AICI / GEANTA AICI / CERCEI AICI / OCHELARI AICI

EN:
  Wish you all an amazing week! I am so happy weather finally calmed down and the sun is up on the sky again so I can wear this amazing pair of booties. They are so soft and comfortable despite the height of the heel and I get a lot of questions about them, I leave you the link where you can find them here.
  Today I also wore a pair of embroidery jeans that fit me exactly how I love most, high waist and long on the leg and a burgundy sweater to match the entire ensemble.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamana minunata va doresc! Ma bucur ca vremea s-a imbunatatit si soarele straluceste din nou pe cer si pentru ca pot sa imi scot la plimbare noile botine tip soseta cu imprimeu floral pe care abia am asteptat sa le pot purta. Spun asta pentru ca imi place la nebunie printul lor si culmea ca la cei 10 cm inaltime cat are tocul mai sunt si comode. Azi le-am purtat cu o pereche de jeans care imi plac foarte mult cum se aseaza si au talia inalta si un pulover cu snur pe maneca.

Cu drag,
Lavinia


Un comentariu: